سمیه پیرخدری کیست

سمیه پیرخدری
سمیه پیرخدری

سمیه پیرخدری تحصیلات دانشگاهی خود را در حوزه مالی و حسابداری به سرانجام رسانده و تمام دغدغه ایشان این بوده که بتواند واحد مالی و حسابداری شرکت‌هایی که با آنها همکاری می‌کرده سر و سامان بدهد و گزارش‌های مدیریتی بروز را ارائه دهد.

بعد از یک دوره کار در حوزه مالی و حسابداری با کمپانی‌های مختلف شرکت خودش را با نام “ویرا حسابان” تأسیس می‌کند تا بتواند دامنه فعالیت و خدمت‌رسانی در حوزه مالی و حسابداری را گسترش دهد.

بعد از کسب تجربه‌های متمادی ایشان مشاهده می‌کند که خیلی از شرکت‌ها و اشخاص در بحث مالیات با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، در نتیجه با توجه به تجربه‌ چندین ساله و همچنین دوره‌های آموزشی حرفه‌ای که گذرانده، یک موضوع کلیدی با نام وکیل مالیاتی را به فعالیت‌های شرکت اضافه می‌کند و خود ایشان نیز جز وکلای زبده مالیاتی هستند و توانسته پرونده‌های مالیاتی بسیار پیچیده‌ای را به سرانجام برساند.

در این میان تجربه، آموزش و عشق به کار مالی و مالیاتی باعث می‌شود که بحث آموزش در حوزه مالی و مالیاتی را هم به عنوان وظیفه و کمک به دانشجویان این حوزه در برنامه کاری خود قرار دهد و در این راستا واحد آموزش به موضوعات شرکت اضافه می‌شود و تا به الان اشخاص و شرکت‌های برند و به‌نام از آموزش‌های سمیه پیرخدری بهره‌مند شدند.