نرم افزار حسابداری آنلاین لیام

نرم افزار آنلاین لیام چیست

نرم افزار حسابداری آنلاین لیام

نرم افزار آنلاین لیام چیست ؟ گروه خدمات مالی و نرم افزاری لیام از سال 1384 به صورت جدی در حوزه طراحی و اجرای سیستم های حسابداری مدرن و تامین سرمایه بشری و به عنوان مشاوره کسب وکار در قوانین تجارت , مالیات و … فعالیت نمود.

و در همین مسیر موضوع تولید نرم افزار حسابداری آنلاین (cloud ) به عنوان یک ابزار در این حرفه از سال 1393 به مرحله یک ایده قابل اجرا درآورده شد و در سال 1395 به شخصیت حقوقی تبدیل و “شرکت سنا سازان سرو سامیار” تاسیس گردید .امروز شاید بشود ادعا کرد که نرم افزار حسابداری یکپارجه آنلاین لیام به نسبت قدرت کاربری و همچنین سادگی و قیمت در کشور در رتبه اول است .

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین لیام ؟

متناسب با کسب و کار شما

اولین مزیت نرم افزارهای حسابداری آنلاین و ابری لیام در این است که کاملا با توجه به سایز و امکانات و نیازهای کسب و کار می توانید ماژول های حسابداری و مالی متفائتی را سفارش دهید

دسترسی از هر مکان

شما میتوانید از هرجا و مکانی که قرار دارید با اتصال به اینترنت، به داده ها، اطلاعات و اسناد حسابداری و مالی خود و کسب و کارتان دسترسی داشته و با سایر تیم حسابداری در ارتباط باشید و کار کنید . به معنای دیگر، با استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین ،کار کاربران تنها به کامپیوتر وابسته نیست.

امنیت بالاتر نرم افزار حسابداری آنلاین

سرویس دهندگان نرم افزارهای حسابداری آنلاین ، از امنیت اطلاعات حسابداری و مالی شما حفاظت و از ان پشتیبانی می کند‌، برعکس نرم افزهای حسابداری آفلاین که شرکت سرویس دهنده ، هیچ مسئولیتی در قبال حفظ و امنیت به عهده ندارد.

هزینه های کمتر در نرم افزار حسابداری آنلاین

در نرم افزار حسابداری آنلاین و ابری ، چون شما برای ذخیره اطلاعات و دیتاهای خود نیازمند داشتن سروهای فیزیکی در کسب و کارتان نمی باشید ، بنابراین هزینه های شما به شدت کاهش می یابد.

دسترسی با هر دستگاهی

اگر نرم افزار حسابداری شما آنلاین باشد ، شما برای دسترسی به اطلاعات مالی و حسابداری خود و انجام کارهای حسابداری و مالی میتوانید از هر سیستم که به اینترنت دسترسی دارد استفاده نمایید . در حالی که در نرم افزارهای حسابداری آفلاین شما فقط توسط دستگاهی که نرم افزار روی آن نصب شده میتوانید استفاده نمایید.

مورد تایید سازمان امور مالیاتی کشور

این نرم افزار مورد تایید سازمان‌های رسمی مالی و مالیاتی کشور می باشد.

به‌روزبودن اطلاعات شما در نرم افزار حسابداری آنلاین

یکی از عمده ترین مزیت های نرم افزار ‌حسابداری آنلاین این است که اطلاعات مالی و حسابداری شما در لحظه به روز می شود ، این ویژگی خصوصا برای کسب و کارهای شعبه دار فوق العاده است.

دسترسی های متنوع کاربران

در نرم افزارهای حسابداری آنلاین و ابری با توجه به سیاست های هر کسب و کار ، میتوانید به کاربران خود سطح دسترسی های متفاوت تعریف نمایید.

یکپارچگی و هماهنگی

تمامی ماژول های حسابداری و مالی نرم افزارهای حسابداری آنلاین و ابری ، کاملا یکپارچه و هماهنگ با هم طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد و این قابلیت خود را خصوصا در گزارش گیری های متنوع و در لحظه نشان میدهد.

پشتیبانی و آموزش رایگان

برعکس نرم افزارهای حسابداری آفلاین که شما هر سال می بایست مبلغی تا 25% قیمت به روز نرم افزار را جهت دریافت خدمات پشتیبانی پرداخت نمایید ، کلیه خدمات آموزش و پشتیبانی نرم افزار حسابداری آنلاین لیام رایگان می باشد

قابل استفاده کمک حسابدار تا مدیران مالی

نرم افزار حسابداری لیام به شکلی طراحی شده است که کاربران با مهارت و دانش کم حسابداری تا مدیران ارشد مالی به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

محصولات حسابداری لیام : 

  • نرم افزار حسابداری ابری
  • نرم افزار حسابداری شرکتی
  • نرم افزار حسابداری پیمانکاری
  • نرم افزار حسابداری بازرگانی
  • نرم افزار حسابداری تولیدی
  • نرم افزار حسابداری خدماتی
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

برای سال ها نرم افزارهای حسابداری تحت داس و ویندوز بوده اند. بعدتر هم که برخی نسخه های تحت وب ایجاد شدند باز هم در سرورهای داخل شرکت مشتری نصب می شدند. (بخوانید تفاوت نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری) با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت یک نگرش جدید در کل دنیا شکل گرفته است که به جای آنکه مشتری نرم افزارها را خریداری و روی سرور خودش نصب کند و سالیانه هزینه پشتیبانی پرداخت نماید. نرم افزار را به صورت آنلاین و روی سرورهای ابری استفاده کند. به این شکل از ارایه نرم افزار در دنیا SaaS می گویند. در این روش دیگر نیازی به خرید نرم افزار نیست و فقط کافی است بخشی از هزینه پشتیبانی آن پرداخت شود.

استفاده از نرم افزارها به صورت ابری به صورت گسترش یافت که از نمونه های معروف آن می توان به Office Online مایکروسافت اشاره کرد. این رویکرد در ایران نیز با استقبال زیادی مواجه شد و ابتدا نسخه های ابری نرم افزارهایی مانند CRM، اتوماسیون اداری، حضور و غیاب ارایه شد و سپس نوبت به نرم افزار حسابداری رسید. نرم افزار حسابداری آنلاین لیام یکی از اولین نرم افزارهایی است که با هدف ارایه به شکل ابری از ابتدا و با مدرن ترین روش های برنامه نویسی تهیه و ارایه شده است.

نگارنده مقاله نرم افزار آنلاین لیام چیست ؟  : خانم سمیه پیرخدری،‌ مدرس مالی و وکیل مالیاتی

جهت برخورداری از مشاوره انتخاب نرم افزار مالی می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۸۸۷۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *